טיבי: "אם הממשלה תוריד מחירים – נתמוך"

אסתי פלד No Comments on טיבי: "אם הממשלה תוריד מחירים – נתמוך"

חה"כ אחמד טיבי במהדורה המרכזית: "אני לא יכול לנתק את היחס שלי לממשלה מהנוכחות של בן גביר. אבל נבחן כל החלטה של הממשלה לגופה. אם יביאו הצעה להוריד מחירים בוודאי שנהיה בעד כי זה המצע שלנו"

צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ אחמד טיבי, שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, והתייחס לסערה סביב מינויו הצפוי לתפקיד סגן יו"ר הכנסת. "זה לא טובה שעושה הקואליציה לאופוזיציה. זה מגיע לנו בדין. עוד לא החלטנו מי מהסיעה. בדרך כלל מצביעים בוועדה המסדרת או בוועדת הכספים על כל הסגנים בחבילה אחת. אם אני לא טועה תמיד מפלגתו של סמוטריץ' או מה שהיה לפניה לא תמכו במועמדות שלי. לכן אני לא מופתע או מתרגש. הייתי מופתע יותר אם בן גביר היה תומך בי".

"אני לא יכול לנתק את היחס שלי לממשלה מהנוכחות של בן גביר", הבהיר טיבי. "זה תלמידו של כהנא שהורשע בתמיכה בארגון טרור. אבל נבחן כל החלטה של הממשלה לגופה. אם יביאו הצעה להוריד מחירים בוודאי שנהיה בעד כי זה המצע שלנו".

לאחר מכן, הוא התייחס לעניין אחר: "אני לא מבין למה הורידו את ההנחות במיסוי על רכבים חשמליים. זה גורם לעליית מחירים של הרכבים האלה וחבל, גם בגלל עניין איכות הסביבה".

"יש דיאלוג מתמשך ביננו למפלגות החרדיות", אמר טיבי. "אני אמנם לא יכול לשכוח להם שהצביעו בעד חוק הלאום ודברים אחרים אבל את חוק המואזין הם עזרו לנו לקבור. גם אנחנו גילינו הבנה לציפור הנפש שלהם".



0 תגובות